Meestgestelde vragen

Hieronder de meestgestelde vragen op een rijtje. Natuurlijk kan het zijn dat nu net uw vraag er niet bij staat. Mail ons dan gerust, wij streven ernaar om binnen 48 uur te antwoorden.

Ik krijg geen bevestigingsmail van mijn bestelling?
Het kan zijn dat onze bevestigingsmail in uw "ongewenste mail" terecht is gekomen. Het is ook mogelijk dat u een onjuist e-mailadres heeft ingevoerd en om deze reden geen bevestigingsmail heeft mogen ontvangen. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar om binnen  2 werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden. De levertijd voor op maat gemaakte bestellingen gaat in overleg. 

Wij verzenden via PostNL. Binnen Nederland leveren zij veelal de volgende werkdag.  Post naar België neemt veelal 2 a 3 werkdagen in beslag. U dient er rekening mee te houden dat zij niet meer op alle dagen bezorgen. Hier hebben wij helaas geen invloed op. 

Rondom feestdagen dient u ook rekening te houden met een langere levertijd.

Spoed? Neem contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verpakken en verzenden binnen Nederland berekenen wij €2,95 inclusief BTW per bestelling. Voor verpakken en verzenden naar België brengen wij €4,95 inclusief BTW in rekening. Voor pakketpost naar België rekenen wij €9,95 inclusief BTW. Vanaf 1 januari 2020 mogen door een aanpassing in de postwet goederen naar het buitenland niet meer in een envelop verstuurd worden. Dit mag enkel nog als pakketje worden verzonden. Ook moeten wij de inhoud van alle buitenlandse zendingen vooraf digitaal melden. De kosten die PostNL rekent voor zendingen naar het buitenland zijn hierdoor hoger geworden. 

Bij bestellingen in Nederland en België boven de €50,00 resp. €75,00 inclusief BTW berekenen wij géén verzendkosten.

Voor zendingen naar overige landen worden de kosten na bestelling bepaald. U zult hiervan een aangepaste factuur ontvangen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen binnen Nederland worden in een bubbeltjesenvelop of brievenbusdoosje verzonden via PostNL. Grotere bestellingen en zendingen naar België worden verzonden in een doosje via PostNL.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Helaas is het zo dat bij brievenbuspost wel eens zendingen "zoek" raken. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Mocht u uw bestelling niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk om uw bestelling op te halen. U kunt hiervoor via de mail een afhaalafspraak maken. 

Hoe kan ik betalen?
U kunt direct betalen via iDeal of Bancontant/Mistercash. Vertrouwd, veilig en makkelijk online betalen via uw eigen bank. Na afronding van uw bestelling wordt u doorgeleid en kunt u de betaalwijze kiezen. Het bedrag wordt direct van uw bankrekening afgeschreven. Na het betalen dient u terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden.

U kunt vooraf overmaken via een overschrijving via bank/giro. U ontvangt na het verzenden van uw bestelling een bevestigingsbericht via de e-mail met daarin het totaalbedrag en onze rekeninggegevens. Uw bestelling zal binnen 2 werkdagen worden verzonden na ontvangst van het verschuldigde bedrag op onze rekening. De betaling dient binnen 10 werkdagen te zijn bijgeschreven op onze rekening o.v.v. het ordernummer. 

Waar kan ik terecht met een klacht of opmerking over mijn bestelling?
Wanneer u een klacht of opmerking heeft over uw bestelling dan horen wij dit heel graag. Hierdoor krijgen wij de mogelijkheid het probleem voor u op te lossen. U kunt een e-mailbericht sturen naar info@mevrouwdekoningin.nl. o.v.v. uw ordernummer. Samen komen we er wel uit!

Voor meer informatie over de algemene voorwaarden van Mevrouw de Koningin verwijzen we u naar de pagina `Algemene voorwaarden`.

© 2012 - 2024 Mevrouw de Koningin | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel